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020 _a9781482250923
040 _cUSEK
082 _221
_a794.8
_bV217e 2016
100 _94043
_aVan Verth, James M.
245 _aEssential Mathematics for Games and Interactive Applications /
_cJames M. Van Verth, Lars M. Bishop.
250 _a3rd. ed.
260 _aBoca Ratón :
_bCRS Press,
_c2016.
300 _a583 p.
_bil. ; figrs. ; fotos byn ; cuadros , tablas
504 _aIncluye Referencias Bibliográficas.
520 _aEssential Mathematics for Games and Interactive Applications, Third Edition illustrates the importance of mathematics in 3D programming. It shows you how to properly animate, simulate, and render scenes and discusses the mathematics behind the processes.
526 _aDESARROLLO VIDEOJUEGO-BASICA
650 0 _93996
_aJUEGOS CON COMPUTADOR
_xPROGRAMACION.
650 0 _94044
_aJUEGOS CON COMPUTADOR
_xPROGRAMACION
_xMATEMATICAS.
700 _94045
_aBishop, Lars M.
942 _2ddc
_cLBCG