000 02442nam a22002537a 4500
999 _c22942
_d22942
003 OSt
005 20191205155441.0
008 190530b ||||| |||| 00| 0 eng d
022 _a2045855X
040 _cUSEK
082 _221
_aREV 658.827
_bJ86b 2019
110 _94263
_aHenry Stewart Publications.
245 _aJournal of Brand Strategy /
_cHenry Stewart Publications.
260 _aLondon :
_bboard,
_c2019.
300 _a99 p.
_bil. ; figrs. ; fotos byn
362 _aVol. 8 (1) (Summer 2019)
504 _aIncluye Referencias Bibliográficas al final de cada artículo.
505 _aDesigning for packaged products in a CPG world - A Fortune 14 company’s journey to delivering a modern e-commerce customer experience - Marketing, the change catalyst for digital business transformation: Lessons learned from the modernisation of a B2B marketing organisation - Three principles to guide CMOs for success in a changing marketplace - Understanding the impact of marketing transformation on sales and marketing alignment - How to leverage calls to action to simultaneously improve user experience and conversions - How an in-house creative team can develop videos that hit the mark (without breaking the budget) - How ‘the new customer buyer’s journey’ is reshaping the way you strategically manage your brand - Non-causality crisis response and organisational reputation: The reactions of CVS to the opioid epidemic.
520 _aJournal of Brand Strategy es la revista profesional y de investigación líder en el mundo que publica artículos y estudios de casos exhaustivos y revisados por pares sobre todos los aspectos de las marcas. Guiado por un Consejo Editorial de alto nivel, compuesto por expertos en marcas líderes, cada número trimestral de 100 páginas, publicado en forma impresa y en línea, proporciona artículos detallados y prácticos de profesionales líderes en marcas sobre estrategias, técnicas y tendencias innovadoras, junto con la última investigación aplicada en marca y análisis detallado de cómo se gestionan las marcas líderes en todo el mundo. No publica publicidad y todo el contenido es revisado por pares para garantizar que sea de relevancia directa y práctica para quienes trabajan en el campo.
526 _aINGENIERIA COMERCIAL
650 0 _94264
_aMARCAS
_vPUBLICACIONES PERIODICAS.
650 0 _94265
_aNOMBRE COMERCIAL
_vPUBLICACIONES PERIODICAS.
942 _2ddc
_cPPCG